måndag 10 november 2014

Sommar utmaning

Jag har fått en utmaning av Laura (http://yolo-laura.blogspot.fi/) som jag nu tänker genomföra. Som vanligt översätter jag texten, då allting från början är på finska. 
Tack för utmaningen btw och här kommer mina sommar bilder. 
Jag har inte så många bilder från i somras som inte redan kommit upp på bloggen. 

Ensam ut i skogen med Rinja (före hon kom på hur hon får av mig..) 
Hoppas långtvatten i Rilax. (Jessicas träningar)
Dressyrträningar på uteplan. 

Träna lite hoppning med Pale
FOREST JUMP! 
Slutspurten! :)


Do I need to say more? :) 

Nerförshopp på Dals ridbana med Rinja

Första riktiga hopptävlingarna tillsammans

Simma med Rinja i Hangö
Nu är det dags för mig att skicka vidare den här utmaningen åt 5 personer. 
De personerna är:
1. Hanna a.k.a. hanzku.wordpress.com
2. Marie a.k.a. marieisaksson.com
3. Tiia a.k.a. tiiassbeauty.blogspot.com
4. Erika a.k.a. team-ponylove.blogspot.com
5. Lotta a.k.a. lotanhevoselamaa.blogspot.fi

Ni skall alltså:
1. Tacka för utmaningen i er blogg. 
2. lägga in minst 5 bilder som förklarar er sommar på olika sätt. 
3. skicka detta vidare till minst 5 personer. 

Ha de bra och lycka till! :) 


// Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar