måndag 27 oktober 2014

Vad säger Iia till mig under träningarna?

För att vara helt ärlig, var det här min mammas idé. Hon föreslog att jag skulle göra ett inlägg om vad Iia säger till mig under lektionerna. Jag tycker det värkar som en bra idé då man inte bara lär sig av att vara på lektion utan även titta på en. Här är en video, oklippt med full volym (nöjd Marie? ;D ). Hoppas ni gillar konceptet. Jag hoppas ni förstår finska, då Iia alltid håller lektioner åt mig på, har alltid haft och hoppas hon alltid kommer göra det :D

Tyvärr blev videon lite av en "galopp edition" då mamma började filma så sent. Hoppas ni gillar den och orkar se alla 10 minuter som den tar. :)


Till slut en bild jag nyss fick skickad till mig från förra dressyrtävlingarna :)
Fina Rinja ♥
Ärevarvet. Bild Satu Holmlund

1 kommentar: