måndag 13 oktober 2014

Bilder

Här kommer lite bilder från förra hoppträningen med Jessica.
Fick dem igår, men lägger in dem idag. :)

Tänkte lägga till en länk på inlägget de hör till, men märkte sedan att jag inte skrivit något.
Kommer inte ihåg så mycket annat än att Rinja hoppade av hela sitt hjärta och att jag inte kunde vara annat än nöjd med henne. Vi bara flög över.





Foton av: Nina Nygren

Idag red jag både Jojo och Rinja. Med Jojo var jag ut i skogen och skritta innan jag red henne ca. 30 minuter i manegen. Hon var lite spänd i början med helt bra i slutet. Rinja var super bra idag, jämfört med vad jag var beredd på. Hon brukar vara lite styv och stel dagen efter hoppning, men idag red jag henne första fem varv år vardera hållen på helt lös tygel i trav och tog sedan tyglarna så mycket att jag kände henne mun. Hon fick själv välja var hon hade huvudet och hur mycket hon jobbade med bakbenen, och jag egentligen bara åkade runt lite i manegen. Galopp åt båda varven och sedan travade jag ner henne igen innan vi skrittade av och gick in. En lugn dag, med två helt okej hästar. 

// Malin och Rinja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar