torsdag 25 september 2014

Min bak! o.O

Har ont i baken. Kan inte sitta vanligt på hårda stolar mera.. 
Satt igår 5 timmar och 45 minuter på en och samma plats. Glodde på ett och samma papper. Tänkte exakt lika hela tiden och irriterade mig på hur lite jag kom ihåg om sannolikhetslära. 
Det var studentskrivningar i lång matematik... Jag önskar att jag skulle få ett M, vilket är det jag satsar på och inte behöva skriva om i vår, men min magkänsla säger att jag kommer sitta där med 15 matematiska problem igen i vår och kämpa med att välja bland de 8 sista uppgifterna, vilka 3 jag skall skriva.. 

Men en dålig dag blir alltid bättre i stallet. Eller nästan alltid. Idag var en sån dag att allting blev bättre. Jag red och mamma stod på marken och flyttade bommar och lyfte hinder. Jag hoppade en liten och låg bana på 80-90 cm. 
Rinja var helt super tittade inte på något. Om hon tvekade lade jag bara fötterna lite närmare om henne och hon hoppade galant över. Super kul! 

Bild från telefon, alltså inte så bra kvalité tyvärr.. 
// Malin och Rinja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar