lördag 23 november 2013

En vecka för länge borta från sadeln.

Har inte varit och rida på en vecka. Först hade jag handen och sedan blev det dags för provvecka.
Igår var jag första gången upp på hästryggen igen och det kändes helt super. Rinja var lite trött, men det kanske bara var bra, så hon inte brallade hur mycket som helst. Jag övade lite små byten och lite börjningar. Mest för att få koll på hjälperna igen.

Idag var det sen första gången på 2½ vecka jag hoppade igen. Eller hoppa och hoppa. Stora kavaletter kanske.. Rinja var duktig. Så fort jag fick igång min ridning så gick det helt super bra. Här kommer lite bilder. :)

Min härliga Rinja ♥ Syystunnelma

I vår manege behöver vi inga instagram färger. (Färgen är inte redigerad på något sätt!)
Sedan på kvällen var vi på höstmöte och julfest. Jag fick de sista priser jag vunnit med Elton. Alltså Broby cup vandrings priset för andra året i rad och junior dressyrmästar priset :) Saknar han så.. 

Ståt över min förra ponny ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar