lördag 19 oktober 2013

En helt vanlig lördag

Idag var det Lördag då.
Vaknade av mig själv jäkligt tidigt och såg på en episod av Arrow.


Så fort jag ätit morgonmål och fått kläder på mig så åkte jag och mamma in till Ekenäs. Vi gick i några butiker och köpte bland annat ett par jeans och en vinterjacka. Vi hämtade även ut mina nya ridbyxor från posten. Annors var själva dagen allmänt lam. 

Jag var lite mer mot kvälls sidan och rida Rinja. Hon måste ha åldrats snabbt se senaste dagarna, för hon var så mycket bättre och smartare än vanligt. Visst var det lite jännä när traktorerna körde förbi, men hon höll sig otroligt cool. 

Nu ikväll skall jag mysa med lite serier, pizza och kanske någon kaka om jag orkar baka så myki :) 
Annors blir det väll bara pizza och serier. Skall ha en skön och slapp kväll och njuta av min lördag för i övermorgon börjar skolan.. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar