tisdag 24 september 2013

De hä med att blogga..

Hej.
Det har varit några (egentligen många) månader sedan jag senast gjorde ett inlägg här. Mest pga. att jag ännu har två hästar att rida och en massa skola. Vem f*n ha kommit på att man skall skriva om minst 4 fiolosfer under en kurs??
Jag har inte gjort mycket. Som ni kanske redan förstod har jag ännu kvar Elton och har startat lite dressyr med honom. Vi vann vår första regionala dressyr tävling i Hangö och så kom vi två i Broby. Vi var även till Halikko på dressyr tävlingar, där kom vi trea :D
Elton har blivit en dressyr ponny nu, då hoppandet är lite surt, mest efter SHW, som bokstavligen gick åt röven i år.
Har lite tävlingar inplanerade, men vi får se hur det blir med hoppandet. Skulle nog vara kul att starta nån låg klass. Kanske nån 80 och 90 cm
Rinja har blivit bra nu. Hon går uppåt i racer fart och har redan mycket mera muskler (enligt mig).
Hoppas på nån start under vintern, eller sen blir det först nästa säsong.

Efter som det var så länge sen jag skrev någonting över huvud taget, har jag en massa bilder och stuff att lägga upp.

Hangö inne på banan. K.N special 2009


Prisutdelning i Hangö

Ärevarvet. 


Dressyrtävlingarna i Halikko

Ponin går så fiint såå :) 

Broby dressyrtävlingarna. I bakgrunden domaren Anders Suchsdorff som efter våra tävlingar flög till Spanien för att dömma en internationell dressyr där :D

http://www.youtube.com/watch?v=xg7W6YoGzPs&feature=c4-overview&list=UUjRa6ojHCq_VRo2slCJpmtg

Jag orkar inte fixa något mera, så här ^^ är länken till en hoppvideo, där jag både hoppar med Elton och Rinja :)

http://www.youtube.com/watch?v=tisHfmUIN6M

här ^^ är dressyr videon från Halikko. De två andra harj ag inte hunnit/orkat lägga upp ännu och vet inte om jag vill ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar