fredag 1 mars 2013

Vår ♥

Äntligen är det vår i luften. Det är några + grader och solen skiner. Fåglar sjunger och.. åhh.. HÄRLIGT ♥
Men, vist har jag annat att skiva om.

Ida dog inte på sin lektion, det såg faktist bra ut :) Jobbar på video så ni kanske får se. :)
Igår red jag Chappe för Iia och jag hittade nog några nya muskler. Benen var lite spagetti idag. Börjar dagen idag kl. 8.00 med dubbel timme lång matematik och sen dubbel timme håltimma. För att allting inte skall kännas för slött, hade jag ännu en lektion biologi. RNA och DNA.. Skulle på det viset vara skönt att vara 60 år nu, då skulle man inte ha behöva lära sig allting om hur de delar sig och hur de bindersamman, T blir U och vad det nu allt händer.

Så, nu det här veckoslutet skall jag till Ida, över natt.
(Ni har väll inte missat vår blogg? idaochamlin.blogspot.fi)
Vi skall ha kul och äta, skratta, vara istallet och äta lite mera :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar