fredag 22 mars 2013

Mycket att säga

Ja, nu har jag ganska mycket att uppdatera. ;)
Har inte orkat/ haft tid att uppdatera nu de senaste dagarna.

Så, på onsdag hade jag hopplektion för Jessica Aminoff. Det gick helt super bra, förutom att vår grupp var lite ojämn, man bra gick det ju för det, eller de sa jag ju redan. Vi hoppade en banan på ca. 100 cm och Elton var helt super. Glad över att Jessica är tillbaks, då behöver man inte börjar planera in en dag då båda jag och Julle ska hoppa tillika, för båda är nästan alltid med på Jessicas.

På torsdag, igår, hade jag otroligt ont i halsen. Jag drogade typ ner mig själv med varm saft och halstabletter, men inget hjälpte. (Ska prova te idag ist.)När jag skulle rida för Iia, så var halsen så sjuk så mamma fick rida istället, vilket kanske var lite synd för nu skulle hon aldrig vilja sälja honom.. Nåjo, jag fixade stallet istället jag och hjälpte kompisarna med hästarna.

Idag, är jag hemma från skolan, eftersom att jag inte är helt sjuk utan bara har ont i halsen (så att jag knappt kan prata) så har jag fått en liten lista (eller jag gjorde den själv) på vad jag ska göra. jag kommer inte ha mycket tid vid datorn. Så en del av min lista är:
- Borsta hundar, klippa klor osv.
- Städa mitt rum (Kanske plocka undan i resten av huset)
- göra det dom gör i skolan (2 timmar med matematik boken låter inte så frestande just nu)
- läsa på provveckan som för min del börjar om precis 2 veckor.
- Dricka te
- Läsa klart Underfors (Har ca. 150 sidor kvar)
Och sen till sist, om jag hinner se på nån bra film.


1 kommentar: