lördag 9 mars 2013

Lojo tävlingar

Var på tävlingar idag.
Hoppade 90 cm och 100 cm :) Elton var helt super ♥ Allt var bar mitt fel.
90 cm:
Han var helt bra mellan hade och skänkel och bjöd absolut till! Kom fel till en massa hinder, men han hoppade ändå. Vi fällde sen första i omhoppninnen, vilket var helt mitt fel. Kom alldeles för nära. Min ponny var helt super ♥
100 cm:
Han var kanske lite trött efter 90 men hade hunnit ta igen sig ganska bra. Jag hoppade bara några hinder på uppvärmningen, men han var helt super redan då. När jag kom in på banan koncentrerade jag mig mest på att hitta rätta avstampningspungter. På nästsista hindret under grundbanan fick jag inte rätt steg och oxern var ganska stor, så han stannade. Men annors var jag super nöjd med banan. Han hoppade alla andra hinder och var helt super snäll. :)

Jag har inte hittat några bilder på mig och Elton från idag, så jag lägger in en gammal bild från Lojo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar