onsdag 27 februari 2013

Åh, börjar sent ♥

Yesss ♥
Super gald, precis när jag behöver det som mest kommer det en dag då jag börjar 10. äntligen får man sova. Men nej, man vaknar av att man har glömt att ställ om väckarklockan. Så, nice.
Men nu är jag ändå uppe. Ska läsa lite läxor och sen till skolan kl. 9.55.
Efter det. ca. 14.30 ska jag till stalle och vitna Idas död.. Nej, det är skämt. Hon ska hoppa med Mambu. Mambu är en stor finnhäst, med mycket fart och små steg.
Ida har haft lite broblem med att hålla henne i galoppen, så vi får se hur det går idag, fast hon får ju lite mer järn i munnen (Hoppas jag). För annors är det väll bara väggen som kan stoppa henne..

Jag kommer kanske ha kamera med och filma/fota min kompis begravning :P
(C) Jessica
INTE MIN BILD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar