torsdag 16 augusti 2012

Kvällstävlingar

Igår var vi på kvälls tävlingar. Det gick rikitigt bra faktist. Jag startade 80 och 90 så att vi kanske skulle vara hemme före 11, men de va vi ju förstås inte. Men nåjo, i 80 så gick det helt bra. Jag red inte direkt på tid, men gjorde ändå korta svängar och vi fick en 3:dje plats. (vit rosett) och i 90 så var det tajt men jag kom 5:a och fick en gul rosett. :D Det var bara hundråndels sekunder som skiljde alla åt. Jag hade tiden 22.35 medan min kompis som kom tvåa hade tiden 22.09. Det var väldigt tajt mellan alla! Det finns inga bilder och videon som mamma filmade kan jag inte lägga in för min dator e på reparation. Men, vi ses och ha de bra! :D

1 kommentar:

  1. Kolla in min blogg
    NaomiochPutte.blogg.se
    Har en video på dig och jaro

    SvaraRadera