tisdag 22 maj 2012

Tisdag igen då.

Japp, nu var det tisdag igen då. :D Idag har jag varit med pappa till stalle för att fixa in lite hängare i mitt tävlingskåp och sen var vi ut och gå med hundarna. Elton var ledig, för han fick masage och det fick jag med. Men av en som endast ger masage åt människor då. :P Sen sku jag göra hemgjord glass och hann kläcka ett ägg före jag märkte att vi inta hade någon grädde och att butiken just hade stängt så nu fick jag göra en sockerkaka istället. Mina ben kliar något fruktansvärt. Har massor av myggbett på det och på armarna. Det var så varmt idag så man bara måddes gå med shorts och topp. Kanske inte ändå var den smartaste idéen att fara med flipp-flopps till stalle. Nu skall jag ta ut kaka från ungen och sen så ska jag gå och sova. Ha de skönt och njut av värmen (och alla mygg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar