fredag 25 maj 2012

Har haft lite bråttom

Jaoo. Har haft lite att göra. Kanske mäst i stallet men med en del annat. Har inte hunnit skriva så mycket och när jag skulle ha nhunnit så somnade jag istället. Men ja. Jag tänkte bara informera er om att den årligr Eurovisionen, som egentligen heter eurvisoins SONG contest borde byta namn. Vad säg som typ Eurovision JOKE contest eller något liknanad? Alltså seriöst. Typ 70 % av låtarna skulle jag aldrig i livet lyssna på. Int för det. Det har ju varje år varit de där då man går på wc eller fyller på chips skålen. Men att sitta på wc hela programet är inte min grej direkt. På tisdag somnade jag efter Finlands bidrag och på torsdag redan under första bidraget. Kan de inte vara lite mer seriösa och kan det vara några andra än gamla gubbar och tanter som inte kan sjungasom deltar? Måste man skicka såna som har så svåra låtar att de inte själv häller kan sjunga dom? De börjar bli lite enerverande lixom. Men ja, nu har jag skrivit av mig.

Tillbaks till mitt liv. Japp, imorron ska man då på Billnäs Games och tävla. Har en känsla av att vi kommer vägra eller någo liknanade. :P Men vi ser hur det går. Idag årkar jag inte söka genom atorn efter bilder så ni får förlåta mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar